close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שייט נהרות

מערכת שורשיג שבט, תשעט19/01/2019

שיט נהרות יכול להיות הרעיון הגדול הבא שלכם לטיול. זה למה...

תגיות:
חיינו האינטנסיביים מספקים לנו אתגרים לא קטנים. הלחץ בעבודה, במשפחה או בין חברים עושה את שלו, כך שמדי פעם אנו חשים בצורך לרענן את מאגרי הכוחות שלנו מחדש ולסדר את המחשבות. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לצאת לשייט נהרות. כן, כן. שייט נהרות מקובל למדיי באירופה, כך שתוכלו לשוט על גבי הנהרות המרגיעים ולשכוח מכל הצרות שבעולם.

מדוע כדאי לצאת לשייט נהרות?
שייט נהרות פירושו שאתם לנים בספינה ואף נמצאים בה במשך היום, ואף זאת גם יוצאים אל היבשה כדי להכיר מקומות חדשים. תוכלו לטייל בשווקים, לשבת בבתי קפה לנסות אטרקציות
במדינות זרות ועוד. אחד היתרונות הבולטים יותר שיש לשייט הוא שאטרקציה זו פוטרת אתכם מהצורך להתנייד בתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים ורכבות כדי להגיע ממקום למקום. השייט מתוכנן כך שהוא עוצר בכל התחנות הנדרשות. אתם יכולים לרדת ממנו ולטייל במקומות מעניינים ומרתקים. כמו כן, השייט נמשך בדרך כלל בין 7 ל-10 ימים.

אילו מסלולים קיימים?
ישנם מסלולים מגוונים ברחבי אירופה. אלה רק כמה מהם:
• נהר הדוארו – אם אתם מתחברים במיוחד לנופים יפהפיים, תוכלו לעלות על סיפון האנייה בעיר הנמל פורטו שבפורטוגל ולשוט לאורכו. בדרך תראו נופים קסומים הכוללים מדרונות ומישורים. אפשר פשוט להתפעל מהנופים לאורך כל המסע עם כוס של יין בידכם.
• נהר האלבה – נהר זה זורם בצ'כיה ומתחבר לגרמניה. שייט זה מתאים במיוחד לכל מי שאוהב לבקר באתרים היסטוריים וכאלה יש בשפע בפראג.
• נהר הסיין – צרפת היא לא רק מגדל אייפל, ואפשר בהחלט לשוט על נהר הסיין ולבקר על הדרך במקומות מיוחדים כמו ביתו של הצייר קלוד מונה. בדרך תראו גם נופים מרהיבים. ההנאה מובטחת.
• נהר הרון – מי שמעוניין להישאר בצרפת יכול ליהנות גם משייט על נהר הרון, בייחוד אם הוא חובב יין. השייט עובד דרך נורמדי ופרובאנס, מחוזות הידועים בייצור היין המשובח שלהם.

למי מתאים לשוט על הנהר
שייט נהרות מתאים למגוון רחב של אירועים. כמובן, אתם יכולים לצאת לחופשה משפחתית רגילה מבלי לחשוב על דבר ומבלי לתכנן מסלולים מיוחדים, שכן מארגני טיול השייט יעשו זאת בשבילכם. אך מעבר לכך, השייט הוא מתנה נהדרת לכל אירוע. כך למשל, זוהי מתנה טובה לציון ימי הולדת מיוחדים כמו בר מצווה ובת מצווה. כשהילדים מגיעים לגיל כזה הם הופכים מילדים לנערים. שייט נהרות הוא הזדמנות טובה עבורם להכיר את העולם הגדול וגם ללמוד קצת גיאוגרפיה. מעבר לכך, השייט מתאים לזוגות רומנטיים. כך לדוגמה, בן זוג ששכחת את יום הנישואין יכול לכפר על מעשיו ולהפתיע את בת הזוג שלו בשייט רגוע ורומנטי. במקרה זה, המחילה מצדה מובטחת. מעבר לכך, שייט בספינה המציעה יין טוב ומשובח מתאים לציון אירועים כמו ירח דבש, יום נישואין או אירוסין ועוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה